zondag 8 maart 2009

Een gezellige middag?

Zaterdag was Natasja met de mannen mee naar de camping.
Oma paste op en er was een leuke
kinder apres ski dag dus wij er heen!
Jaimy was al eigenlijk niet zo lekker maar wilde het toch wel zien!
Het was er heel leuk met glijbaan,ballenbak,springapparaten,knutselen,
boksen met grote handschoenen.
Na een uurtje werd Jaimy spierwit,
moest spugen en rende naar het toilet.
Ik er achteraan ondertussen had Justin de benen genomen en
Jennifer was aan het huilen.
Want ik liep van de ene naar de andere kant.
Om te kijken waar hij was.
Ondertussen kwam Jaimy van de w.c
en wij op zoek naar Justin.

Ineens vond Jaimy hem. Hij kwam
hem tegen en Justin had zich laten sminken!
Ik ben spiderman zei hij!
Tja en daar hadden we net niet gekeken!

Toen moesten ze hun schoenen nog aan!
Jaimy zei oma kijk is! Er liggen twee dezelfde paar schoenen!
Welke zullen van mij zijn? ja wist ik dat maar jij weet beter wat je schoenen zijn!
oh zegt hij ik heb maat 32 die zijn van mij! Nou mooi niet! Natasja vertelde dat hij maat30/31 had! Die andere jongen loopt nu met opgekrulde tenen en nog eens mooiere schoenen!
Zou oma dan toch te oud worden om met 3 kleinkinderen op stap te gaan?



Maar volgend jaar zou ik toch zo weer gaan ha,ha.
want het was toch wel erg leuk voor de kinderen!
groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten