donderdag 16 april 2009

Het word weer een leuk plekje!

En dit word de plek op de Parel! Ik was ook erg benieuwd hoe het weer allemaal in orde zou komen. En zag er erg tegenop!
Bij de verhuizing was ik er ook gelukkig niet bij! Want het was echt steeds net kiele kiele op plekken waar hij langs moest en dat hoefde ik niet te zien!
Maar gelukkig hij staat weer op z,n plaats en er is heel wat werk te doen!

Hier zijn we alweer wat verder en hebben we weer een straatje!

Hier zijn ze alweer bezig met grit storten op het stukje voor het hek. Jaimy en Justin vonden het maar wat leuk om te helpen.

Natasja had het idee voor een hek met wilgentenen. Had ze op internet gezien en ik vond het ook een leuk idee! En werd Maurice hier ook weer aan het werk gezet! Met hulp van andere ha,ha maar die zie je net niet op de foto!

Met het paasweekeind is er aardig hard gewerkt dat zie je wel aan het resultaat. Nu zaterdag het gras nog en dan kunnen we weer een beetje gaan wennen aan de nieuwe stek!


groetjes Rita

2 opmerkingen:

  1. Gaaf dat ik als eerste een kompliment mag schrijven. Nu Rita het ziet er allemaal gaaf uit, komplimenten aan allen die dit toch maar weer mogelijk maakten! Op naar zaterdag en wat gaaf ook ons weitje er nog bij helemaal kompleet, bravo! En genieten dus maar......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Rita het gaat er al mooi uitzien. Ik ben heel benieuwd. Deze zomer komen we zeker een keer kijken.

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen