donderdag 14 mei 2009

Begin Mei

was er de opening van een nieuwe winkel in Nieuwegein Scrapdelight
Wij gingen van de camping ernaar toe en Angelique zou ook komen.

Ria van het forum vroeg of we in de kleuren van de winkel kwamen en dat was wel een leuk gezicht om te zien! Het was gezellig druk en ik zag ook weer leuk papier!

Er waren lekkere hapjes en drankjes en Michelle had aardig wat uit te pakken!


Hier kwam Angelique van de kassa!

En nu even kijken of ze wat gewonnen had met de lootjes.

En ja hoor ze heeft een zak met bloemetjes!

Ook ik had twee zakken gewonnen en er zat aardig wat in!

Natasja had trouwens drie prijsjes gewonnen, het was wel erg leuk gedaan zo!

groetjes Rita



2 opmerkingen:

  1. Kan ik nog bezwaar aantekenen tegen deze foto's? ;-)

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk zeg, foto's van de opening!!
    Ik was er ook :)
    Je hebt een onwijs gezellig blog, dus ik kom vast nog wel eens een kijkje nemen!!
    Veel liefs, Dithny

    BeantwoordenVerwijderen