maandag 15 juni 2009

Yes!!

Eindelijk was het zover ik kreeg mijn kleinkindjes op de foto!!
Normaal als ik met het fototoestel komt dan rennen ze al gillend weg! Van "daar heb je haar weer"! Maar nu vonden ze het toch wel leuk.Het was wel moeilijk om ze een beetje leuk er op te krijgen maar het is gelukt! Oma helemaal blij!



Het was zaterdag gezellig om ze weer bij elkaar te hebben alleen de zondag werd wat minder want ik werd gebeld dat mijn moeder was gevallen en haar heup heeft gebroken!
We zagen het eigenlijk al een keer aankomen want ze viel al vaker maar je hoopt toch dat het niet gebeurd! Dus nu wel! Gister heeft ze de hele middag gewacht op haar operatie maar het was te druk! En vandaag is haar bloedwaarde nog niet goed genoeg om te opereren! Zielig hoor maar zodra het bloed goed is gaat ze wel onder het mes. Ik hoop dat het vandaag toch wel gaat gebeuren! Dan heb ze het maar gehad anders word het weer morgen en dat lijkt me niet zo lekker weer zo'n nachtje voor haar! Dus hoop ik op het verlossende telefoontje!
groetjes Rita

1 opmerking:

  1. Zo te zien bent u een trotse oma, want wat een leuke foto's van u kleinkinderen. Verder heel veel sterkte met u moeder. Groetjes Kathy.

    BeantwoordenVerwijderen