donderdag 2 juli 2009

Zuiderpark

Toen we zondag door het zuiderpark fietste vond ik het heel veel veranderd.
Ik weet dat het bos werd gerenoveerd maar was er de laatste tijd niet meer geweest!
vroeger als kind en met mijn kinderen kwam ik er heel veel! En zo ver is het niet uit de buurt! Woensdag kwam Jennifer dus je raad het al het werd s'middags een stukje het zuiderpark in! Ik ging mezelf ook weer uittesten met de zon want het was erg warm! En de goede implantaat doet goed zijn werk nergens last van! Ja Rita die in de zon zit wie had dat ooit gedacht! Maar ik kom daar wel een keer meer op terug en zal dan wat meer uitleggen! Jennifer vond de stenen beelden nog het leukst ze rende van de een naar de ander en zat lekker rustig haar krentebol te eten! Het was een heerlijke middag! En ik had weer foto's voor de cursus bij scrapdelight "shabby secrets" !










groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten