zaterdag 15 augustus 2009

Het blijft een rare vakantie!

Mijn moeder was na 2 keer ziekenhuis weer thuis. Toen ze kreeg te horen dat haar zuster Annie was overleden! Ze belde mij gelijk en vond het erg dat ze van de 7 alleen was overgebleven! Ze was de nacht erna helemaal niet goed en mijn zus moest voor de derde keer naar het ziekenhuis met haar! We hoopte dat ze nu goed werd nagekeken! Maar na het weekend mocht ze weer naar huis de dokter vond dat ze thuis sneller zou opknappen! Dus we wachten het maar weer af! Ondertussen proberen we toch een beetje weg te gaan al zit je met je gedachten in Den Haag!
Ik loop erg achter maar plaats af en toe wel wat! We zijn naar Ouwehands Dierenpark geweest in Rhenen! En ook naar het circuskamp van Robyn in Zeewolde! Op het jeugd journaal vertelde ze dat er een open dag was dus we wilde wel even kijken hoe ze het deed! En het was erg leuk daar en ze heeft erg haar best gedaan en ik vind het nog steeds erg knap!
Eerst wat foto's van Rhenen en de Beren blijf ik toch leuk vinden!











Hier kijken we naar de pinquins!

De middeleeuwen was het thema van de circusweek!

Jaimy vond het ook wel wat de trampoline!

Tara wil ook wel bij het circus!

Danny en justin!

Jennifer en Tara

Robyn aan het wachten op haar beurt!

Robyn in de Tissue

Knap hoor!

Rollend naar beneden.


Weer omhoog!

Robyn wachtend op het meisje!

Gaaf hoor!



Weer naar beneden!

Het publiek!

Nog even gedag zeggen!

De menselijke pyramide met Robin in het midden tussen in rechts!

Poeh,Dat was hard werken! Het was ook erg warm!

Op de terug stonden we een beetje in een file wegens wegwerkzaamheden en ja dan word je een beetje melig!

Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten