zondag 25 april 2010

Scrapkaart..

Deze week was een moeilijke week! Mijn moeder was verleden zondag gevallen en heeft haar 3de lendewervel gebroken! Het ziekenhuis heeft haar gewoon naar huis gestuurd terwijl ze niet op haar benen kon staan! En krijg haar dan maar in een revalidatiehuis! Mijn zus en ik hebben toen ombeurten bij mijn moeder geslapen en gelukkig was er afgelopen vrijdag een plekje voor haar en hoop ik dat het voor haar gauw weer beter gaat. Dus konden we toch naar Volendam. Mijn schoonzus en haar man waren 40 jaar getrouwd. En zag ik een leuk kaartje bij Piabau en heb het gescraplift!
Dit is het resultaat!



We waren met de trein omdat Theo nog steeds geen auto mag rijden. We moesten overstappen in Amsterdam en heb ik weer even de sfeer van Amsterdam geproefd! Mijn oma woonde daar en we kwamen er vaak! We zijn er al een paar jaar niet geweest en nu wil ik helemaal er weer een keer naar toe! Gauw nog even een foto van de pondjes over het IJ naar Amsterdam noord gemaakt!



Prettige zondag nog en groetjes van Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten