vrijdag 10 december 2010

Het heerlijke avondje...

Is weer voorbij! Als de datum er aankomt dan zijn het altijd dezelfde mensen die niet surprises willen maken! Maar als het 5 december is dan komen de mooiste werkjes weer tevoorschijn! Jammer genoeg op één na! Maar het avondje was weer gezellig ouderwets!

Ja en dat in mijn moeders keuken! Het past nog steeds!


Een paar mensen hadden vieze handen (Waaronder ikke) maar het meeste bleef netjes!

Ik moest weer zonodig in een kat z'n kont wroeten!! Ha,Ha het bleef gelukkig lekker ruiken naar ontbijt koek! Nou ik hou het in mijn achterhoofd en wee als ik diegene trekt volgend jaar nou die kan dan lachen gniff,gniff! En nu weer op naar de kerst!
Zal moeilijk worden met een klein katje in huis!

Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten