dinsdag 28 juni 2011

Count up 5 Happy 2000....

De opdracht:
gebruik 5 foto's, niet meer en niet minder
nieuw is: inspiratie thema. Als inspiratie heb ik "woonkamer" gekozen. Dit betekent dat iets in je layout of foto's moet te herleiden zijn naar een woonkamer
je gebruikt voor deze challenge:
minimaal 5 bling steentjes en let wel: bling! Geen parels
je gebruikt precies 5 stickers, in welke vorm dan ook
en speciaal voor Elvy: er moet ergens een vlaggetjeslijn in terug komen.

Vond het moeilijk om er foto's bij te vinden dus even de oude fotodoos te voorschijn gehaald! Want die moeten toch ook eens een plekje hebben! Het was Millennium en we waren twee keer opa en oma gewoorden nog net in 1999! En de layout er op laten zetten bij Scrapdelight door Natasja! Ik was op de camping en daar kan ik het niet zelf doen!
Nog bedankt Natas anders was ik te laat geweest!

Ik ben wel weer ijverig met een baby dekentje haken voor Patricia! Want de tijd schiet al weer op nog 2 maandjes te gaan en komt er een nieuwe baby boy!

Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten