maandag 28 november 2011

New York Yankees....

Eindelijk weer eens een layout hé,hé! ben het scrappen haast verleerd! Maar het kriebeld weer dus weer lekker bezig! Hoewel ik nog aan de surprise moet! Idee heb ik al! Dus dat komt wel goed! Op de layout zie je mijn neven en nichtje die maakte een reisje door America en waren bij de Yankees op bezoek!
De layout is voor mij doen een rustige layout zonder bloemetjes en lintjes! Heb wel de sterretjes een kleurtje gegeven!

Maar het was weer leuk om er aan te beginnen en de ideeén zitten al weer in mijn hoofd! Heb nieuw papier gehaald bij de creaweekend in expo rijswijk van Bo Bunny! De winter lijn en zie al een layout voor me met m'n neefje Royce! Foto's van mijn inkopen zal ik morgen plaatsen!
prettige avond en groetjes van Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten