zondag 4 december 2011

Sinterklaas in het Atrium...

In Den Haag. Tussen 4 en 6 mocht Pietje R optreden dus wij er naar toe en waren er om kwart voor 4. zagen we de pietjes al naar boven gaan dus waren we te laat jammer hoor! Maar er kwam nog een heel progamma met de sint! Dat was wel leuk om te zien.

Patrick van Expeditie Robinson deed het progamma aan elkaar praten.

Die Sinterklaas had de verkeerde weg genomen en liep haast boven in het gebouw!

En Tara vond het wat spannend!

Gelukkig deed de lift het en was hij gauw beneden!

En vertelde hij dat zijn muts niet meer verkeerd om kon want dan hingen er bandjes in zijn ogen!

De pieten hadden het ook wel naar hun zin!

In het midden pietje R.

Het was wel weer even wat anders!

Alleen toen we naar huis fietste! Werd ik gelanceerd door een man die ineens over stak! Ik lag vlak voor een auto die gelukkig net stilstond! Dus had weer een Engeltje bij mij! Want ik had alleen mijn tanden door mijn bovenlip en moest even een paar dagen met een dikke donker blauwe lip lopen! ha,ha! Het was gelukkig weer gauw weg!
Voor diegene die het nog niet gevierd hebben een fijne Sinterklaas avond!

Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten