dinsdag 28 februari 2012

Dagje Amsterdam...

Na 25 jaar niet in Amsterdam geweest te zijn begon het alweer een paar jaar te kriebelen om er weer eens naar toe te gaan! Maar ja je gunt je geen tijd ervoor en ik kreeg ook Theo niet mee! Tot ik tegen Natasja zei: En nu gaan we een keer! Samen met Jaimy zijn we op de trein gegaan richting Amsterdam. Het eerste wilde ik langs het huis van mijn Oma en waar mijn moeder is opgegroeit! Best wel weer leuk om het te zien. Het staat op de monumentenlijst en is helemaal opgeknapt!
Hier samen met Jaimy bij de trap! De linkse deur was van mijn Oma!

Nog wat foto's van de gracht en de achterkant! Toen op naar het centrum!

We zijn eerst naar Madame Tussauds gegaan!

Met Captain Jack Sparrow op de foto:

En daarna vele andere....

Jaimy vond het wat leuk alleen baalde hij want Edwin Evers was weggehaald. Maar zijn favoriet stond er wel D.J.TIESTO.

Daarna het centrum onveilig gemaakt en haast geen voetjes meer moesten we weer op huis aan!

Jaimy had goed gescoort!

En thuis nog even alles showen.

Het is te hopen dat het weer niet 25 jaar duurt want dan redt ik dat echt niet meer! Ha ha!
Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten