zondag 11 november 2012

E.P.P. dag in spoorwegmuseum....

Het was weer zover de jaarlijkse E.P.P.dag vol goede moed erheen met mijn zoon Danny. Want zouden we wat te horen krijgen van het medicijn SCENESSE of dat al was toegestaan! Maar nee hoor! Kan nog 2 jaar duren! De toestemming is er nog steeds niet! Duitsland,Italie en zwitserland mag het al wel! Jammer hoor het leek zo fijn! Want we hebben er wel al van geproeft! Gewoon even de boodschappen doen en dan gewoon staan kletsen met bekende, of een eindje fietsen met zon voor ons niet weggelegd! Maar ja we wennen er wel weer aan hoop ik! En er zijn natuurlijk nog ergere ziektes en mag ik eigenlijk niet klagen, die ook graag andere medicijnen willen! Maar nu over het museum:
Was erg gezellig en veel te doen!
Ik moest natuurlijk eerst nog even en oeps was wel even schrikken als je kleine beentjes heb Ha,Ha ik had gelukkig goed gericht! Ik weet niet of je dat wel weten wil! Ha,ha! Ik kwam er uit en zei tegen Danny heb een foto gemaakt!
Hij lachen want dat had hij ook gedaan! Hij zag dat de plas onder zijn schoenen doorkwam! Getver! We stapte echt terug in de tijd!
Nog even dollen en toen naar een middagje met teleurgestelde medepatienten!
Groetjes Rita Ik wilde even mijn verhaal kwijt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten