zaterdag 5 januari 2013

Even nog...

de surprises laten zien! Is toch leuk voor ideetjes! Het was zo druk in december dat ik er geen tijd voor had! Er gaat ook iets fout op het blog ben er nog niet achter wat het is! Theo had mijn moeder en daar hebben we een grote washand met stukje zeep voor gemaakt! Ze bleef zeuren dat ze haast geen washandjes had! Ik had Natasja en die wilde popcakes gaan maken! Het werd een hele grote want de kadootjes moesten er allemaal in! ha,ha! Met flink wat plakband en kranten de bol gemaakt!
En dit was het geworden!
Tja en toen moest hij met de auto nog mee daar had ik niet aangedacht met die lange steel ha,ha maar het was gelukt! We vierde het bij mijn moeder:
Er waren weer leuke surprises bij het is elk jaar weer moeilijk om wat te bedenken maar het lukt nog steeds! Maurice had een auto:
Tara had Sally haar pop!
Danny had een geldboom!
Justin z'n eigen voetbalplaatje:
En deze was natuurlijk voor Natasja:
Mijn moeder had niet eens door gehad dat ze een grote washand had! Die is dan van roets roets pak open! Ik had het al door en de andere dag vroeg ze het!Ze wil het graag maar is er met haar hoofd niet bij! Ha,ha!
Robyn had een Konijntje!
Theo had een zielig handje en was door m'n moeder gemaakt!
Deze surprice was heel erg leuk! Celeste vond het lang duren de geboorte van het olifantje van Amersfoort en wilde het er zelf wel uittrekken.. Ze was al bang dat de surprise weer een vies werkje werd weer maar dat viel mee!
Gelukkig het fantje is geboren!
Jennifer had een Rapunzel toren en was zo leuk om een paar dagen ervoor te zeggen dat ze Rapunzel niet meer zo leuk vond! Tja, Tja Sint weet toch niet alles!
Ik had een pinguin! Alle kinderen vinden dat ik zo loop als een pinguin van je wiggel waggel wiggel! Ha,ha!
Jaimy had een grote pet!
De avond was weer gauw om en nu nog even een foto van mijn prinsesjes!
Nog een fijne zondag en groetjes van Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten