maandag 16 november 2009

Gezellig dagje!

Was het met Angelique en Natasja naar de hobbybeurs! Het was alleen weer gauw om!Lekker kerstpapier en stempeltjes ingeslagen! En ook ik ben aangestoken door Angelique en ga ik vilten pietjes en sinterklaas maken Het word een straat met huisjes en verlichting of het dit jaar af komt ja dat weet ik nog niet doe mijn best!
Hier nog even wat foto's van de layout van Jennifer! Natasja had de foto's al gescrapt! Ik vond ze zo mooi dat ik ze gebietst heb en ook een layout heb gemaakt! Ha,ha!!



En dit is de sketch.

En even wat uitgeprobeert met de foto's!

Groetjes Rita

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige layout zeg, schitterende foto's (kan me voorstellen dat je die gebietst hebt haha..) en die bloemen swirl is supermooi. Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen