zaterdag 28 november 2009

Nog 3 pietjes!

Net zoals bij Natasja gaat ook mijn straatje opschieten! Nog 3 pietjes en hij is klaar! Ik wil alleen nog wat randjes nog afwerken met verfen of met vilt!
Het paardje heb ik ook een zadel gegeven ik vond hem wat te wit!
De pietjes heb ik meer met wat gouddraad bewerkt!

Op Theo z'n hand zie je hoe klein ze zijn!


Vandaag nog een drukke dag wat kadootjes kopen voor de surprise en dan naar Robyn ze viert vandaag haar verjaardag. Alleen baal ik want mijn kadootje is nog niet binnen wat ze wilde was niet meer in de winkel en toen heeft Natasja het voor mij besteld via internet en nu is het er nog niet!! Hoop dat hij toch straks nog binnenkomt! Ik vertel nog niet wat want Robyn zit ook nog wel eens op het blog ha,ha!
Een prettig weekend en groetjes van Rita

1 opmerking:

  1. Wel ja !!! Je gaat hem niet eerder af krijgen hé?
    Hij schiet al aardig op...
    De randjes bewerk ik misschien ook wel, omdat ik het ook niet helemaal afgewerkt vind.
    Helemaal leuk !! Wat wordtje volgende project?
    De grote boot van Sint is hier in aantocht, gaaf hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen