maandag 11 januari 2010

December daily

Eindelijk weer aan het scrappen! Was het weekend bij Natasja en eindelijk kwam er iets uit mijn handen en probeer ik een December Daily te maken!
December was wel niet zo'n leuke maand voor ons. Maar ik wil toch proberen een album te maken waar ik toch wat blijvende herinneringen in kan bewaren!

Ik heb wat oude plaatjes en versjes op internet gevonden. Die ik er ook bij ga gebruiken!

En dit is alvast dag 1! Ik kwam nog een beetje moeilijk opgang maar het begin is er!



Wat een winter hé! Maar Nemo is nog steeds helemaal gek van de sneeuw! En dat is wel te zien ook!




Groetjes Rita

1 opmerking:

  1. Wat stoer dat je bent begonnen met je decemberdaily. Ik zie het nog niet zitten om hem te maken. Maar wie weet krijg ik straks wel ineens heel veel zin om het toch allemaal te scrappen. Ik heb wel heel veel leuke foto's gemaakt.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen