zaterdag 2 januari 2010

Het oude en het nieuwe jaar!

Oudejaarsavond waren we bij Celeste en Danny. We kregen van Robyn een tekening die ze had gemaakt. Wat een verrassing! Ook omdat ze er wat op had geschreven! En ik denk dat elke opa en oma dat wel wil lezen!
Opa herken je gelijk!





En dit is het resultaat van Tara haar haar na het verknippen!
Ze wilde toch nog wel staartjes!



De avond was gauw om Tara was niet wakker te krijgen om dat ze laat in slaap viel!
Maar Robyn ging gauw met Danny naar buiten vuurwerk afsteken!





Nieuwjaarsdag was de familie bij mijn moeder! Robyn had daar de tekening laten zien aan Maurice M (heel dom maar ik was hem vergeten mee te nemen) Maakte hij de opmerking van dat ze me wel mooi had getekend maar mijn taille was wel erg slank! Tja van je familie moet je het hebben! Maar hij had wel een beetje gelijk ha,ha!(Trouwens de tekening heb ik nog niet mee naar huis want ze wil er nog een kopie van maken!) Nikki was er ook en ze blijft maar vrolijk en helemaal gek van andere kinderen!
Natuurlijk weer wat foto's geschoten!



Ik hoop wel weer gauw wat scrapwerk te laten zien want dat komt nog steeds niet uit mijn handen zit wel al in mijn hoofd ha,ha!
Ik denk dat ik toch nog aan de December Daily begint al was de maand niet zo leuk!
Maar ik zie het wel!
Groetjes van Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten