donderdag 1 juli 2010

Eindelijk weer een layout!!!

Na 4 weken in een scrapdip te hebben gezeten heb ik weer een layout gemaakt! Heerlijk hoor! Er gebeuren hier de raarste dingen en nu zitten we tegen 2 eigenlijk 3 operaties aan te kijken! Mijn moeder is de eerste en word woensdag geopereerd! We hopen dat alles goed gaat en duimen!

Maar goed we gaan weer door en ik had van Michelle van
Scrapdelight 2 stuks webster scrappapier gehad en kon ik meedoen aan de webster's page challenge. Ik dacht dat het voor eind juni klaar moest zijn maar het was eind juli en had hem al opgestuurd! Ik ben weer lekker met lintjes en tule aan de slag gegaan! En dit is hem geworden.

Als je het leuk vind om mee te doen bekijk dan dat dan onder scrapdelight de tijd is tot eind juli!Ha,Ha!

De energie zit er weer wat in! Ik heb ook zomaar mijn moederdag kadootje afgemaakt! Ik had een shabby boekje gekregen van Natasja om te maken en dat was erg leuk om te doen! Zij had hem op het scrapweekend gemaakt van scrapdelight en ik vond hem hardstikke leuk! En het zijn zomaar foto's van mezelf met Nemo! Ik moet er nog foto's van maken! En dan zien jullie het wel!

Groetjes van Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten