woensdag 7 juli 2010

Me and my dog!!

Ik had met moederdag een pakketje van Natasja om een shabby album te maken! Zij was met Scrapdelight een weekendje weggeweest en had dit boekje gemaakt! Ze wist dat ik dat wel heel leuk zou vinden! En inderdaad ik vond het heel leuk om te maken.Ze had een fotoshoot gemaakt met mij en Nemo en meestal vind ik mezelf niet leuk op de foto. Maar deze vond ik wel grappig zo samen met Nemo en wist ik gelijk welke ik er in ging scrappen! En dit is het resultaat:
De buitenkant is van canvas gemaakt!
























Heb net gehoord dat mijn moeder op de I.C. ligt alles goed verlopen alleen de eerste 4 tot 5 dagen moeten we afwachten hoe het hersteld! Pfff dit is maar weer achter de rug! Nu maar afwachten...
groetjes Rita

1 opmerking:

  1. Wow,wat is dat mooi !!!
    Het ziet er stoer maar ook romantisch uit,helemaal leuk dat contrast.
    Mooie foto's ook om te gebruiken:)

    BeantwoordenVerwijderen