donderdag 10 december 2009

Deze maand!


Wil ik eigenlijk overslaan! Er gebeuren op het moment dingen die ik niet wil!
Maar ja dat is soms het harde leven! Ik wens mijn zus en familie veel sterkte in deze moeilijke tijd! En hoop dat mijn mannetje ook gauw zichzelf weer is! Dinsdagmiddag had ik ineens door dat hij niet meer wist wat hij net gedaan en vertelde verkeerde dingen! Nog even aangekeken en toen toch de nachtdokter gebeld en kreeg hij ascal en moest de andere dag naar de huisarts. Was wel eng hoor!s'Morgens van de huisdokter naar het ziekenhuis! Gelukkig mocht hij na onderzocht te zijn toch weer mee naar huis en morgen krijgt hij de hele dag een Tia onderzoek dus is het even afwachten wat daar uitkomt! Hij vind zelf dat er niks aan de hand is en dat is best vervelend voor hem want ik moet steeds dingen vragen en dat vind hij maar raar! Maar het sint weekend is hij echt helemaal kwijt en vind hij het moeilijk wat hij de dag ervoor heeft gedaan!
Het is wel vreemd hoor hij is altijd druk aanwezig en nu zo stil! Gelukkig weet hij nog wel veel en gaat het wel weer iets beter!
Maar we gaan rustig door en proberen er toch wat van te maken!

Mijn nichtje stuurde gister een ,,leuke'' foto van 34 jaar geleden! Dit was bij haar bruiloft jeetje wat een kleding zeg we zien er niet uit maar wel grappig!

Nou ik hou jullie op de hoogte en groetjes van Rita

2 opmerkingen:

  1. Kop op, Ma !! We slaan ons er met zijn allen doorheen.., ook al wordt dat misschien héél moeilijk..

    Liefs, en een dikke kus -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koppie omhoog Rita, komt vast wel goed met Theo.

    Heel veel liefs,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen