maandag 1 maart 2010

Een gezellige zondag !

De Maandag begon leuk vanmorgen toen ik op Ingeborg
haar side keek! Ik had de maand prijs gewonnen! Echt leuk om je naam zo te zien staan! Wat een verrassing.
Gister waren we heel vroeg opgehaald door Natasja om een dagje te scrappen!
Ja dan mis je de auto goed hoor! Ik had nog een zakje gevonden met Foto's van Justin en Tara. Jeetje alweer haast 5 jaar geleden gemaakt! Justin is 2 maandjes ouder als Tara wat een verschil toen. Nu valt het minder op als ze bij elkaar zijn! Een lekker stel is het wel! Ik heb voor mijn doen heel vreemde kleuren gebruikt! Meestal bij baby's gebruik ik zoete kleurtjes.



Ik had weer teveel foto's en heb er een paar in een openslaand mapje weggewerkt!



Dit is de sketch! Hij komt van Capture these sketches.



We waren lekker bezig en ik heb s'avonds nog 2 dagen gescrapt voor het dec. album.





S'middags kwam Patricia met Nikki op visite! Dus gauw weer foto's geschoten!
Het gaat ook zo vlug bij die kleintjes 9 maanden is ze alweer!



De dag was zo weer om en Maurice was weer de pineut om ons laat naar huis te brengen!
Bij deze Maurice nog hardstikke bedankt!
Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten