dinsdag 23 maart 2010

knutsel frutsel..

Jennifer was nog een dagje bij ons geweest voor ik ziek werd. Ze wilde knutselen en zijn we aan een Girafje begonnen! Ze was heel enthousiast maar toen hij klaar was vond ze er niets meer aan! Lekker ding hoor! Hij had geen mond en grote oren! Dit was het resultaat:



Ze vroeg nog wel of ik even een foto wilde maken en voor deze tot stand kwam had ze eerst rare gezichten getrokken! Ja,ja die plaats ik maar niet! Ik hoop weer gauw op te knappen mis haar gebabbel wel!!



Ook toen nog even mijn layout afgemaakt waar ik al een tijdje mee bezig was.
Deze foto is genomen op Rabbit Hill. Angelique was daar op vakantie met haar gezin en er was een roofvogelshow! En ik vond het wel leuk zo'n grote uil!



groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten