dinsdag 9 maart 2010

Minialbum Tara...

Het gaat hier nog steeds niet zo lekker! Theo is nog steeds aan het hoesten en ik ben gezellig mee gaan doen! Het is zo erg dat mijn buurvrouw boven van de week fruit kwam brengen! Ze kon het zeker niet meer aan horen! Maar we doen echt ons best om er van af te komen! Ha,ha! Toch maar grieperig de boodschappen voor mijn moeder gedaan! En ja hoor Theo waarschuwde me al een tijdje! Plof daar lag ik op straat ja,ja tas aan mijn stuur moet je eigenlijk ook nooit doen maar ja ik doe het al jaren! Mijn stuur deed niet wat ik wilde! Ha,ha ik was wel blij dat mijn heup het heeft gehouden want die ving de grootste klap op! Maar het gaat voor de rest wel goed hier en hebben vandaag weer lekker gefietst! We moeten wel nog even wachten wat de toekomst ons brengt met Theo. Maar daar later over!
Maar het ging over Tara! Ik had verleden jaar een cursus gevolgd bij
scrapdelight en Janine gaf les!
Nu moest ik nog wat afmaken en de strassteentjes erop zetten en nu is het minialbum toch afgekomen! Ik heb nog aardig foto's liggen en af en toe kom ik weer wat tegen!
Tara is hier bijna 8 maanden en al heel ondernemend! Ze was erg vlug in alles!



















Hebben jullie dat ook weleens dat je een foto wil scrappen en hij zit niet meer in het mapje terwijl ik hem van de week nog gezien hebt en hij altijd daar in zit! Ik loop me rot te zoeken en ik wil die foto scrappen!!!
Nou ik ga maar weer even verder zoeken ha,ha!
Groetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten